![]() |
||||||||
|
Publikacje Inne publikacje w grupie tematycznej "Turystyka i geografia turyzmu" Technologie informacyjno-komunikacyjne w promocji i informacji turystycznej gmin w Polsce. Studium na przykładzie województwa małopolskiego Pawłowska-Legwand A., 2020, Technologie informacyjno-komunikacyjne w promocji i informacji turystycznej gmin w Polsce. Studium na przykładzie województwa małopolskiego, IGiGP UJ, Kraków. ISBN 978-83-64089-65-7 Język publikacji: polski
Spis treści Wstęp ....7 Problem badawczy ....7 Cele badań ....13 Metodyka badań i źródła danych ....14 Uwagi terminologiczne ....18 Układ opracowania ....18
1. Informacja a zachowania przestrzenne turystów ....23 1.1. Informacja jako czynnik i modyfikator zachowań przestrzennych turystów ....23 1.2. Informacja a zachowania konsumenckie w turystyce ....31 1.3. Technologie informacyjno-komunikacyjne a zachowania turystyczne w kontekście zmiany pokoleniowej ....37
2. Promocja i informacja turystyczna jako instrumenty polityki turystycznej na poziomie lokalnym ....43 2.1. Cechy i zakres informacji turystycznej ....43 2.2. Promocja i informacja turystyczna w świetle założeń marketingu terytorialnego i postępu technologicznego ....47 2.3. Uwarunkowania organizacyjne i prawne ....55
3. Technologie informacyjno-komunikacyjne a wyjazdy turystyczne Polaków ....63 3.1. Społeczeństwo informacyjne w Polsce ....63 3.2. Cele i metodyka badań ....66 3.2.1. Badanie ankietowe ....66 3.2.2. Badanie fokusowe ....70 3.3. Korzystanie z technologii informacyjno-komunikacyjnych przed wyjazdem ....72 3.4. Korzystanie z technologii informacyjno-komunikacyjnych w trakcie wyjazdu ....81 3.5. Aktywność w mediach społecznościowych ....85 3.6. Ocena użyteczności narzędzi cyfrowych ....91 3.7. Czynniki korzystania z zasobów i narzędzi informacyjnych w Internecie ....99
4. Forma i zakres wykorzystania technologii informacyjno-komunikacyjnych w promocji i informacji turystycznej gmin województwa małopolskiego 103 4.1. Cele i metodyka badań ....103 4.2. Podstawowa użyteczność stron internetowych urzędów gmin ....115 4.3. Zakres informacji turystycznej na stronach internetowych urzędów gmin ....119 4.4. Aplikacje mobilne z informacją turystyczną o gminach ....120 4.5. Zróżnicowanie narzędzi cyfrowych w promocji i informacji turystycznej gmin ....124
5. Determinanty wykorzystania technologii informacyjno-komunikacyjnych w promocji i informacji turystycznej gmin województwa małopolskiego ....133 5.1. Cele i metodyka badań ....133 5.2. Wykorzystanie technologii informacyjno-komunikacyjnych ....135 5.3. Aktywność w mediach społecznościowych ....145 5.4. Narzędzia tradycyjne a narzędzia cyfrowe ....154 5.5. Czynniki oraz bariery i ograniczenia zastosowania narzędzi cyfrowych ....159 5.5.1. Czynniki i ich ocena ....159 5.5.2. Bariery oraz ograniczenia i ich ocena ....165
6. Podsumowanie i wnioski ....171
Literatura ....177 Załączniki ....191 Spis rycin ....229 Spis tabel ....231 |
|||||||
© IGiGP UJ "2021" |