![]() |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Publikacje Inne publikacje w grupie tematycznej "Turystyka i geografia turyzmu" Polska Przestrzeń turystyczna Ptaszycka-Jackowska D. (red), 2007, Polska Przestrzeń turystyczna, Prace Geograficzne, z. 117. Nakład wyczerpany. ISSN 1644-3586 Język publikacji: polski Spis treści
Turystyka w otoczeniu zbiorników zaporowych na Dunajcu
Samorządy lokalne a rozwój turystyki w gminach strefy podmiejskiej Krakowa
Atrakcyjność turystyczna zamków w województwie małopolskim
Turystyka w parkach narodowych USA (Park Narodowy Yosemite) i Polski (Tatrzański Park Narodowy
Współczesne problemy rozwoju ośrodków narciarskich w Polsce - przykład Szczyrku
Historia rozwoju turystyki na Wyżynie Krakowsko-Częstochowskiej do 1989 roku
Gospodarowanie przestrzenią turystyczną w Polskich Karpatach
Najważniejsze ośrodki ruchu turystycznego w Czarnohorze w dwudziestoleciu międzywojennym
Formy turystyki w Krakowie - stan i perspektywy rozwoju
Turystyczna baza noclegowa w Bieszczadach Wysokich
Uwarunkowania i kierunki rozwoju turystyki na obszarach chronionych . (na przykładzie gminy Cisna w Bieszczadach)
Uwarunkowania rozwoju turystyki aktywnej w Czarnorzecko-Strzyżowskim Parku Krajobrazowym
Działania władz lokalnych w rozwoju turystyki w karpackich parkach krajobrazowych
Dziedzictwo religijne jako czynnik rozwoju turystyki na przykładzie województwa małopolskiego
Pielgrzymowanie i turystyka religijna do sanktuariów Krzyża Świętego w Polsce
Pielgrzymki zagraniczne szansą dla rozwoju polskich ośrodków kultu religijnego
Zagraniczne związki partnerskie polskich samorządów miast, powiatów i województw
Internet w polskiej turystyce The Internet in the Polish tourism sector Zarys treści: Turystyka jest jednym z najszybciej rozwijających się rynków elektronicznych na świecie. W Polsce wdrażanie systemów teleinformatycznych spotyka się z dużym zainteresowaniem zarówno branży turystycznej, jak i całego społeczeństwa, czego dowodem jest stale rosnący udział indywidualnych i instytucjonalnych użytkowników Internetu. Artykuł prezentuje zagadnienia społeczeństwa informatycznego, turystyki wirtualnej oraz procesów e-business i e-commerce w polskim sektorze turystycznym w okresie 1993-2004. Słowa kluczowe: Internet, sektor turystyki, e-business, e-commerce, wirtualna turystyka. Słowa kluczowe (w języku angielskim): Internet, tourism sector, e-business, e-commerce, virtual tourism. Prace Geograficzne, 2007, z. 117, s. 277-288. Instytut Geografii i Gospodarki Przestrzennej UJ ISSN 1644-3586
Problematyka prac magisterskich z zakresu geografii turyzmu w Instytucie Geografii i Gospodarki Przestrzennej UJ |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
© IGiGP UJ "2023" |